Idiot

Så sjukt irreterad just nu! Mamma och Lars skulle skjutsa in pappa till stan också stannade jag, Calle och Frida hemma så länge också satt dom i soffan å så så jag tog med mig min dator dit jag också, inte sådär super kul att sitta här, men tror ni jag får sitta där för min jävla brorsa eller? Nää, då får jag sitta långt ute på kanten för att han ska kunna sitta i soffan, jävla idiot, så sjukt irrterad just nu, så nu sitter jag inne på mitt rum helt själv medans dom sitter där ute, superkul (Y Vi skulle kolla på film allihopa sen, men jag har ingen lust att göra nå med min brorsa just nu faktiskt så jag har nog filmkväll med mig själv istället jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0