Hur många lingon finns det i världen?

Hej igen :)

Sitter och kollar på Hur många lingon finns det i världen som äntligen har kommit ut på tankafetast.
Så otroligt fin film, jag skulle kunna se den hur många gånger som helst. Jag älskar Hudikteatern, dom är så himla söta och roliga! Ni som inte har sett den måste verkligen se den!
Man blir ju lite stolt över att bo i Hudik när man ser hur stora dom har blivit :)

Föresten så tänkte jag på en sak förut, när jag kollar på film så kan jag aldrig sitta still och bara kolla på film, jag måste alltid hålla på med nånting, typ spela spel på mobilen, smsa eller nåt sånt, annars blir jag rastlös, haha är det bara jag eller är det fler? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0