Filmkväll

Hej :)

Igår var jag hos Andreas och hade filmkväll med han, Norrby, Albin och Johanna, superkul vare (Y
Vi kollade på Paranormal Activity, sjukt vad den filmen är hemsk, spelar ingen roll hur många gånger man man har sett den så är den ändå lika läskigt varje gång. Vi kollade också på Dead Silence, den var också sjukt läskig, handlade om dockor... jag kan ju säga att mina barn kommer aldrig att få ha dockor ;O
Haha, dom andra filmerna vi såg var rätt tråkiga, förutom Saw, men dom är ju bara äckliga, inte så läskig.
Gick hem i spöregnet halv fyra på natten, sen vaknade jag vid halv tolv.

Nu sitter jag i min säng med datorn, men jag funderar på om jag ska ta och städa mitt rum och möblera om lite, problemet är att jag inte orkar -.- Men jag gör nog det ändå.. kanske.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0