Even when we're close, it feels like thousand miles keep us apart

Hejhej :)

Jag är så sjuuuukt trött, jag gick och la mig runt ett halv två igår och sen vaknade jag vid åtta av att mamma och pappa höll på tapetsera i hallen, även att jag fick gå upp vid halv tio för att gå ut med Hobbe eftersom mamma höll på tapetsera..

Så det vara bara att kliva upp och göra sig klar, sen följde jag med mamma och Calle in till stan, som jag har sagt, hittade ingen speciell hårfärg men Ulrika vet hur jag vill ha, så det blir nog bra ändå.

Sen har jag inte gjort nånting idag, nu håller jag på kollar på Love Happens, men den var sjukt seg så jag vet inte om jag orkar kolla klart på den. Även att jag älskar spotify just nu! Jag hade minde än fyra timmar kvar igår också nu när jag startade det så har jag över sex timmar :D
Det dåliga är ju att man inte får lyssna på samma låt mer än fem gånger -.-

Aja, ska kolla klart på filmen nu sen ska jag SOOOOVA!

Puss

Dagens låt- Melissa Horn - Innan jag kände dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0