Anne of Green gables

Hejhej :)

Har nyss kollat på Anne of Green Gables, otroligt fin film, jag läste böckerna när jag var yngre också har jag sett början av filmen nån gång, men jag laddade ner hela nu och kollade på den, tre timmar lång, men otroligt bra. Grät i slutet när Matthew dog, haha :)

Idag har det inte hänt speciellt mycket, seg dag, Calle har varit sjukt igen stackars, så vi har bara varit hemma.
Jag och mamma lyfte upp ett bord från källaren och jag höll på dö, sjukt vad tungt de var även att mina fingrar blev mosade när vi bar ner min bokhylla för hyllorna i den lossnade och ramlade på mina fingrar. Hehe :)

Nu ska jag nog ta och kolla på nån mer film en stund innan jag ska sova.

Imorgon ska jag följa med mamma och Calle in till stan när Calle ska klippa sig, jag ska passa på att kolla vilken färg jag ska färga håret nästa onsdag när jag äntliiiiigen ska få färga det :D
Sen ska jag hem till Jesper och ha filmkväll med han, Andreas, Albin och Johanna och sova där.
På fredag ska Evve kanske sova hos mig, eller jag hos henne och sen på lördag åker jag ut till Lingarö och är barnvakt åt mina gullungar + att jag sover där. Så det läre nog bli dålig uppdatering i helgen.

Men jag skriver när jag hinner.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0