8B becomes 9B

Himla konstigt det låter att säga 9B, vi är ju lixom åttor vi :O

Hejhej!

Första skoldagen avklarad då bara några hundra kvar.. ;) Närå, men de var en rätt okej dag, förutom att vi fick vara på Ankarmon i spöregn, nå sjukt blöt när jag kom hem!

Vi gjorde inte så jättemycket, information i matsalen som vanligt först, sen pratade vi lite å så med Monica och Barbro i klassrummet och fyllde i nåt papper + diskuterade om hur en bra klass ska vara osv. På lunchen gick jag Alice, Rebecca och Magnus till rättan för Beccis skulle köpa tuggummi, sen spelade vi kort resten av lunchen.

Efter lunchen gick vi som sagt upp på Ankarmon för att ha klasskamp, hela högstadiet. Jag och Rebecca plockade en halv liter lingon i spöregn, duktigt gjort tycker jag! Våran klass kom tvåa iallafall, det var väl bra? ;)
Egentligen skulle vi sluta halv fyra, men vi fick gå hem vid halv tre.

Hoppade in i duschen när jag kom hem eftersom jag var jätteblöt och kallt, sen har jag bara legat i sängen och kollat på film. Nå sjuukt trött och jag fryser och har ont i huvet, men antagligen är det för att jag är trött, så jag ska gå och lägga mig om en stund. Men vi hörs imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0