Tisdag

Hejhej :)

Idag har jag inte gjort nånting, mer än att vara i skolan och sen spela sims.

Alice och Rebecca var inte i skolan idag, så jag var med killarna ist men de går ju de å.
Underbara klasskompisar jag har :)

Ah efter skolan gick jag hem med Patrik, eller vi gick till mamma och hämtade Hobbe först, eftersom hon jobbar kväll.

Sen har jag bara suttit vid datorn och spelat Sims Medeltiden, lite sådär halvt beroendeframkallade är de ju.

Imorn har vi ingen spanska, så vi har håltimme första timmen, jätte kul att jag är hos pappa då, men jag tänker åka dit i vanlig tid ändå, för jag har ingen lust att gå till skolan, jag får väl sitta och spela kort med Haav så länge.

En annan sak är att jag är så sjukt trött på att folk inte kan sköta sina egna liv och sluta att lägga sig i andras!
Blir så irreterad på såna människor!

Ajaa, här kommer några av bilderna jag lovade er.



Blev flest bilder på Wilma märkte ja, men hon är ju så söt, gullunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0