Grym början på lovet!

Hejhej :)

Jag har haft en grym helg, underbar början på lovet!

Visst var de i fredags jag skrev sist?

Jag tror de, börjar därifrån iallafall, jag var ju uppe på Ankarmon med Rebecca, Andreas, Havv, Norrby, Albin och Rikard.
De var inte alls lika varmt som de var på torsdan så vi stanande inte så länge, istället så cyklade vi till preem och köpte glass, eller ja, jag och killarna, för Rebecca stannade kvar på Ankarmon också kom hon till mig senare.

Vi stannade på rättan och handlade inför kvällen också, sen hämtade vi Hobbe och sen cyklade vi hem till mig, Rikard var inte heller med föresten, han skulle hem och äta.

Ja, sen så var vi hemma hos mig allihopa och hoppade studdsmatta till fyra ungefär, då gick vi och mötte Rebecca också gick Norrby hem.
När vi mötte Rebecca så gick killarna hem för att duscha å så och ja å Rebecca gick hem till mig och fixade oss.
Runt sju nån gång så mötte vi Albin, Andreas och Haav nere på pizzerian sen satt vi där till åtta, då cyklade vi upp till Rikard fast de tog liiite tid, för min cykel ville inte funka, först så hoppade kedjan heela vägen dit också fastnade hjulet, så jag och Haav var nära på att få gå heela vägen + hela vägen hem till mig sen, men Rebeccas pappa fixade de ;Å

När vi kom till Rikard så kollade vi på The house of the devil, The back-up plan och The others, den enda filmen som var bra var The back-up plan, dom andra var asdåliga.
Både jag och Rebecca somnade när vi kollade på The others, roliga filmkvällar vi har va? ;)
Haha när men vi hade jättekul, vi stannade där till tre ungefär sen så följde Haav, Rikard och Albin med mig hem.

Igår så var de nästan 30 grader varmt ute så då låg jag ute i solen heeela dan, suuuperskönt!
På kvällen så gick jag hem till Andreas igen, för att kolla på film med han, Haav och Rebecca.
Vi kollade på Mirrors, sjuuukt läskig film och för typ första gången så var jag inte den enda som var rädd, hahah men kul vare!

Fast de blev inte så jätte sent, mina föräldrar var/är inte så där superglada på mig just nu så jag fick inte stanna ute lika länge som dom andra kvällarna, eller ah jag fick väl inte de då heller..
Jag och Rebecca tänkte först sova kvar där så vi kunde kolla på mer filmer, meen ja som sagt så blev de inte så.
Men vi får se om de blir nån annan dag i veckan istället.

Nu ska jag nog gå ut och lägga mig i solen en stund innan jag ska ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka och äta middag med Karin & dom ikväll.

Ha de bra & Glad påsk!

Puss & kram

(Bilder kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0