A day without you is like a year without rain...

Förlååt för dålig uppdatering, men de har ju faktiskt varit lov och det har varit underbart väder hela veckan, en extra veckas sommarlov kan man ju säga!

Ah den här veckan har varit så sjukt grym!

Sooolat hela dagarna och sen filmkvällar med dom bästa på kvällarna/nätterna.
I tisdags så åkte jag Rebecca och Andreas ut till Haav i Nianfors för att ha filmkväll där, vi bastade och killarna badade också, sjuka människor, vattnet var askallt!
Ah efter vi hade bastat så låg vi i soffan och kollade på film tills klockan var halv fyra sen så somnade Rebecca och Andreas, men jag å Haav låg typ å pratade tills klockan var halv sex eller nå, sen somna vi fast jag vaknade vid åtta igen och då var Haav också vaken, så vi sov ungefär två timmar den natten.
Rebecca vaknade vid 11 typ å sen väckte vi Andreas också fast vi klev inte upp förns vid ett.

Sen var vi ute i solen ett tag tills den försvann -.- då gick vi in å la oss i soffan och kollade på film istället, fast ska jag vara ärlig så såg jag inte speciellt mycket av filmerna för jag somnade efter ett tag.

Vi åkte med Andreas hem vid fem ungefär, sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket mer än att duscha och gå å lägga mig.

Så sjukt trött, men de var de värt!

Sen har jag väl inte gjort så himla mycket mer, i torsdags skulle jag egentligen ha åkt till Gävle med Evve, men de blev inte så, så jag åkte in till stan med Alice en sväng istället.
Jag köpte två linnen, ett par shorts och en väska, kanske kan fixa nå bilder senare.

Imorn är de valborg och jag ska på pizzerian med Haav, Evve och Patrik å sen blir de Ankarmon hela kvällen med massa andra hoppas jag iallafall, dom flesta är på lan hela helgen, men dom skulle kanske komma en stund ändå.

______________________________________________________________________________________________

Allt var så sjukt mycket lättare när man var liten, när kärlek inte betydde nånting, nu är det sååå mycket större och så mycket mer.
Ibland vill jag bara spola tillbaks till den tiden när man var liten.
Hur vet man egentligen vad man vill?

Kär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0