Every Rose Has Its Thorn

Hejhej :)

Vill börja med att säga GRATTIS till Evve som fyller 14 idag, grattis! :)
Läs hennes blogg också www.evvetano.blogg.se

Idag så hade vi musikprov på musiken, de gick väl sådär, men jag får nog G iallafall, de svåraste var när man skulle sätta ut tecken i noter vart man skulle börja sjunga efter 1a 2a 3e huset osv.

På engelskan så gick vi igenom engelskaläxan som vi skulle ha haft i fredags egentligen, men vi kollade på film då så därför fick vi läxan tills idag.
De gick också bra och de som är bra med måndagar är att vi bara har 40 min engelska och svenska.

Annars gjorde vi inget spciellt i skolan, på lunchen gick jag, Olla och Alice till rättpris och köpte kakor som vi åt till lunch istället för maten i skolan, haha känns ju väldigt bra att äta kakor till lunch...

Efter skolan så följde jag med Alice hem, vi kollade på Theres something about Mary, den var inte speciellt bra så vi kollade inte klart på den, men jag måste säga att på svenskan kollade vi på en jätte bra film I am Sam hette den, jätte bra var den!

Nu för ett tag sen har jag ätit tacos sen har jag pratar i telefon med Alice i en timme eller nå, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kolla på film tror jag.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: elvina

Tack :D<3

2010-09-21 @ 16:26:43
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0