Torsdag

Hejhej :)

Nu är de bara en dag kvar sen är de heeelg äntligen!

Idag hade vi sovmorron till 9.20, riktigt skönt var de.
Vi kom till skolan och hade slöjd sen var de lunch + lunchrast, sen svenska, då skulle vi typ göra en planch med saker som vi hade klippt ut från tidningen, de var nånting sånt också fick man jobba två och två, jag var med Rebecca.
Efter svenskan hade vi idrott, då skulle vi gå (cykla egentligen, men jag har ingen hjälm så jag fick inte cykla + att jag hade ingen cykel med mig heller)
till nåt ställe efter forsavägen, jag gick med Rebecca då också, de tog liiiite längre tid för Olla och Alice kan jag säga, haha!
Men jag hade jätte ont i fötterna efteråt iallafall.

Efter de så var de matte och då fick vi sluta 20 minuter tidigare bara för att vi jobbade matte på livskunskapen igår istället.

Sen var de spanska och då skulle vi bara sitta vid datorn och leta efter bilder, grymt kul hade jag då.

Så de har varit en riktigt bra dag faktiskt.

Efter skolan så följde jag med Alice hem, hon gjorde världens godaste gröt åt mig!

Sen kollade vi på Grown up (om den hette så?:S)

Jag stannade bara till sex, för att mamma skulle ner till pappa och hämta saker då, så då kunde jag åka med henne annars hade jag fått gårr, eftersom jag inte hade nån cykel.

Sen när jag kom hem så har jag ätit mat, annars har jag inte gjort nå speciellt.

Imorn ska jag vara med Kevin efter skolan + att han ska sova här också :)

Men nu ska jag gå och duscha eller nånting.

Puss & kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0