Studiebesök!

Hejhej ;)


Idag var vi på studiebesök på brandstationen med Barbro, för att vi har hållt på med eld på non, så därför fick vi åka dit.

Först fick vi sitta i deras typ "lektionssal" också var de två stycken som höll på prata, sen delade dom in oss i två grupper också fick den enda gruppen (min grupp) börja att gå ut och testa släcka en docka, de var typ bara tre stycken + Barbro som gjorde, jag gjorde inte.
Sen bytte vi så vi fick gå in och kolla på brandbilarna + utrustningen och hur dom "bor" där också sånt.

De tog inte så lång tid, vi fick stå och vänta på bussen i nästan en timme!

Sen kom vi iallafall tillbaka till skolan, då fick vi lunch och sen hade vi bara bild och so klar.
Också hade vi spanska på morgonen, så de blev en kort dag i skolan.

Efter skolan så gick jag till mamma och väntade på att Alva skulle komma med bussen.
När hon hade kommit så gick vi till pappa och bakade kladdkaka och kollade på bröllopsfotografen.

Sen höll vi på prata o sånt också fick vi lite panik när Calle och hans kompis höll på lyssna och filma oss, ajaa vi ska inte ta de här, men guuud vad jag har skrattat iallafall.

En jätte kul dag har de varit iallafall! :D

Nu ska jag spela sims tills klockan är nio, då ska jag kolla på House sen ska plugga engelska och sen sova!

Imorn ska jag vara med Evve efter skolan.

Aah, hörs imorn!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0