Statisik :O

Hej!

Måste bara berätta att jag fick en chock när jag loggade in här och kollade statistiken :O
Har ökat från 6 till 28 till 92 (!) på bara 3 dagar, JÄTTE KUL! :D

Fortsätt så! Börjar få tillbaka lusten att skriva nu faktiskt :)

Idag har de varit en jätte bra dag i skolan, först så började vi 08.15 då hade vi svenska och vi skulle göra nåt läsprov typ att man skulle läsa olika texter och svara på frågor, de var ganska lätt och när man var klar så fick man gå.
Och efter de så hade vi hål i TRE timmar, för vi skulle ha skoljoggen klockan 12 och vi hade inga lektioner innan dess, så jag Rebecca och Olla gick hem till mig och kollade på Vampyrer Suger och åt lunch och satt vid datorn lite o så.
Haha, de var länge sen jag skrattade så mycket som idag :O

Vid halv 12 så gick vi iallafall tillbaka till skolan, eller vi gick till gräsplanen där hela 7-9an skulle samlas för att springa/gå skoljoggen, 5 km var de, de tog en timme för oss att gå, haha.

Så när vi kom tillbaka var klockan 1 och då fick vi sluta, så vi har haft en lektion idag, grymt!

Efter skolan så var jag med Kevi, vi har inte gjort nå speciellt, typ varit ute med Hobbe, spelat kort, suttit vid datorn osv.
Vi skulle egentligen plugga, fast Kevin gjorde sin matteläxa sen gjorde vi inge mer, så de blir väl till att plugga imorn istället, eftersom vi har både spanska och engelska läxa till på fredag.

Men nu ska jag gå och sova.

Hörs imorn!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0