Slut på helgen

Hejhej :)

Jag kommer inte ihåg vad jag skrev sist, men jag har iallafall varit med Kevin hela helgen, sov även där i lördags, kan säga att jag är gryyymt trött nu, jag höll verkligen på somna när vi kollade på film idag.

Ah men jag har iallafall haft en jätte bra helg! :)<3

Imorn är de måndag och de betyder ju att de är skola igen.
Har fullt upp hela veckan också

Måndag:Åka till forsa och gratta Ella och Wilma.
Tisdag: Vara med Alva.
Onsdag: Vara med Evve.
Torsdag: Vara med Alice.
Fredag: Vara med Kevin.
Lördag: Följa med Kevin till Söderhamn.

Och därimellan ska jag hinna med skolan också, men de går nog, på söndag tänker jag bara vara hemma och ta de lugnt.

Men nu ska jag ta och prata lite med Alice och sen ska jag sova!

Godnatt :)




Gammal bild, från skolavslutningen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0