R.I.P

Förlåtförlåtförlåt!

Men de är som jag har sagt jätte mycket nu och bloggen har hamnat åt sidan, men jag ska försöka att börja blogga som vanligt.

Vet inte riktigt vart jag ska börja, men om vi hoppar över förra veckan också tar vi helgen istället? :)

Ah iallafall så åkte jag ju in till marknan med Alice på fredag kväll runt 7-halv 8 nångång, då gick vi runt och kollade lite o sånt, men sen hade vi jätte tråkigt och då träffade vi Patrik, Jesper, Andreas, Albin, Hampus och Jonas (tror inte de var fler?) så då gick vi med dom resten av kvällen och jag måste säga att de var en gryym kväll, så himla kul hade jag ;D
Ah tack till Alice, Patrik, Jesper, Andreas, Albin, Hampus, Jonas och Kevin! ;)

På lördan så klev jag upp vid 10 och typ fixade mig och städade mitt rum och sen vid 11 så åkte jag till Kevin och var med han till ungefär halv 3, då kom Olivia hit, för att gå på marknan med mig ;D
Så när jag hade mött henne vid tåget så gick vi hem till mig och fikade och sen åkte vi med Alice in till stan (hon skulle också gå med oss på marknan) o sen var vi där till 8 ungefär, jätte kul var de då också :)

Igår så gjorde vi inget speciellt på dan, vi kollade på film och sen skulle vi skjutsa Olivia ända till Järvsö :O
Bara för att dom där himla tågen inte går som vanligt, eftersom de är nå banarbete och de har de varit hur länge som helst nu, så vi fick skjutsa henne till tåget i Järvso istället.

Sen på kvällen var jag med Kevin.

Och jag vet inte om ni har hört de här men de är ju en tjej i Hudik som har tagit självmord genom att hoppa framför ett tåg igår klockan 17.00 och sen på kvällen ringde Lars till oss och berättade att de är Miranda Åkerlund :O
De är en tjej som har gått med oss sen lekis, sen när vi skulle börja 7an så bytte hon skola, men fatta 6 år ;O
Och jag har varit med henne ganska mycket förut.

ah jag kan inte fatta de, att hon är borta.

Och förlåt om de bara blir konstiga inlägg o sånt, men jag har ingen lust att blogga just nu.
Men jag ville berätta lite om vad som har hänt o så, men nu får stå ut med att de kanske blir dålig uppdatering ett tag.

Förlåt <3

Puss & kram


R.I.P Miranda Åkerlund 1996-2010 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0