Reegn ;/

Hejhej :)

Vaknade för ett tag och de SPÖregnade ute, som tur är så tyckte pappa synd om mig som skulle gå ut med Hobbe i regnet, så han och Calle tog med sig Hobbe ut till Arnön istället, så slapp jag gå upp.
Tack!

Nu ska jag gå och duscha snart och göra mig klar och sen åker jag till Kevin och blir väl antagligen där ikväll.

Vad ska ni göra?

Jag vet att de är superdålig uppdatering här nu, men de får ni stå ut med ett tag, för de är fortfarande mycket med skolan, kompisar osv.. Och bloggen går inte före de.
Så därför blir de dålig uppdatering, men jag skriver så mycket jag hinner iallafall.

Men nu ska jag göra nå annat än att sitta vid datorn.

Ha en bra lördag!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0