Plugga ;)

Hejhej :)

Nu är de bara  fredag kvar och sen är de helg igen, skönt! Även fast veckorna går jätte fort.

Imorse när jag och Calle skulle gå till skolan så SPÖrengade de, de var länge sen de regnade så mycket som de har gjort idag, och jag hade bara min skinnjacka + ljusa jeans, så jag kan ju säga att jag var ganska blöt när jag kom till skolan.

Vi hade So första timmen, så otroligt tråkigt, fattar verkligen ingenting :O

Men efter son så hade vi tjejcirkeln med Anki, de är faktiskt jätte kul! också missade vi slöjden så jag slapp virka klart idag också, haha :)
Ett tips till er är att aldrig börja virka eller sticka nånting, för de är grymt tråkigt efter ett tag.

Annars har de inte hänt så mycket, jag skulle egentligen har varit med Alice efter skolan, men hon skulle vara hos kuratorn till 4 och vi slutade kvart över 3, så jag orkade inte vänta också kände jag att jag måste ta och göra läxorna också.

Vi har massa spanskaglosor + nå frågeord, och på engelskan ska vi skriva 10 frågor om en text också ska vi kunna läsa den.

Och eftersom båda sakerna är tills imorn och jag inte hade gjort nåt av de så kändes de som en bättre idé att plugga idag, haha :)

Men nu ska jag ta och kolla på idol och sen ska jag plugga lite till och sen SOVA :)

Puss & kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0