Måndag

Hejhej :)

Idag är de ju måndag och de betyder skola, var en riktigt bra dag idag faktiskt.

Först hade vi mentortid med Monica, de tog typ 10 minuter, för vi hade inget att prata om, haha.

Sen hade vi musik och de var också ganska kul, vi skulle gå igenom en låt och lära oss typ vad som var vers,räfräng, o hur man läser noter o massa sånt.
Också fick vi lyssna på musik.

Matten var väl inte lika rolig, men de gick väl de också, fast ska jag få godkänt är de nog dags att börja fatta nånting snart :)

Sen vare lunch- potatisbullar och blodpudding, blodpudding är jätte äckligt :O men potatisbullarna går väl att äta.

Efter lunchen var de no och då gjorde vi labbar, jag och Alice skulle tända använda en tändsticka och försöka tända eld på T-gul, T-röd, matolja, Diesel och bensin, haha, de gick väl sådär, de enda som brann riktigt var bensin, men jag hade kul iallafall.

Sen var de idrott då skulle vi springa slingan och jag och Rebecca gick/sprang TVÅ varv, känns riktigt bra gjort av oss faktiskt.
Fast de var jobbigt, jag höll på dö andra varvet för de var så varmt!

När vi hade bytt om o så, så var de bara svenska kvar och vi hade bara i 40 min, så de gick fort.

Efter skolan var jag med Alice, först satt vi nere o pratade ganska länge och sen gick vi upp och kollade på film.
Kommer inte ihåg vad den hette, men de var jättebra iallfall och en svensk film var de också.

Kom hem nu för ett tag sen, och nu ska jag ta och gå upp i duscen, för Alice hävde nå gröntäckligt i mitt hår :S
haha :)
Fast jag gjorde på henne också :å

Men vi hörs imorn.

Puss & kram (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0