Måndag

Hejhej :)

Idag var de skolan som vanligt, de var väl som vanligt bara, vi hade Mentortid, musik, engelska, matte, no, idrott och svenska.

På idrotten skulle vi träna på att sätta upp tält och sen packa ihop dom igen, haha.
De var inte alls svårt, så de gick jätte fort.

Efter skolan så gick jag hem och åt mat, sen åkte vi till Göran och Annika för att gratta Ella och Wilma, Wilma fyllde 1 för några veckor sen och Ella fyller 4 imorn, så vi var där idag då.

När vi kom hem så började jag göra engelskaläxan, känner mig ganska duktig som gjorde den idag och inte dan före som jag brukar, nu behöver jag bara träna på den också.

Imorn ska jag vara med Alva, vi ska baka kladdkaka, bara för vi är grym på de!

Haha, men nu ska jag sova.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0