Ingen dator

Hejhej :)

Nu är de såhär att laddaren till min dator har gått sönder, så den går inte att använda, så därför blir de dålig uppdatering eftersom jag inte har fått igång datorn, men jag lyckades iallafall få på den nu, får se hur länge de funkar nurå.

I fredags skulle jag haft filmkväll med Alice och Olla, men sen på skolan så sa Olla att hon inte orkade, så vi skulle ta de nästa helg istället, så då följde jag med Kevin hem istället och åt tacos med han o hans familj och deras grannar, sen spelade vi Med andra ord, haha har inte haft så kul på länge, jätte kul kväll var de!
Jag kom hem vid halv 12 och då gick jag och la mig.

Igår var jag också med Kevin, gick till han vid ett typ, vi gjorde inget speciellt, vid halv fyra åkte vi hem till mig för jag skulle äta och sen gick vi på rättpris och köpte godis sen kollade vi på film hemma hos han till 10, då kom pappa och hämtade mig, sen gick jag och la mig vid 11 tror jag, för jag var jätte trött också hade jag inget att göra eftersom jag inte hade nån dator.

Men nu ska jag gå och göra mig klar och äta frukost o sånt.

Hörs ikväll, om jag får igång datorn igen.

Puss & kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0