Fredag den 13

Hejhej :)

Nu har jag varit förkyld i en vecka, de går lixom aldrig över, mamma, pappa o Calle var dålig i nån dag o sen gick de över, men jag är inte frisk än, trött på de här nu!

Idag har de också varit en ganska seg dag i skolan, vi hade matte första timmen, vem är så dum att man lägger en mattelektion första timmen på en fredagsmorron?
Ajaa, de gick väl bra, även om jag fortfarande inte fattar nånting och de där är bara repetion.

På non så skulle vi labba och de gick väl ganska fort, på lunchen så gick jag och Rebecca till rättpris och köpte tuggummi sen gick vi hem till mig för att gå ut med Hobbe, sen satt vi och kollade när Olla och Patrik spelade kort resten av rasten.
När jag och Olla satt och väntade på att spanskan skulle börja, så ringde Conny och frågade om jag kunde vara barnvakt imorn kväll, och de ville jag ju såklart, så jag ska dit imorn.

Finns inte så mycket annat att skriva om skolan annars, förutom att de suger just nu... har verkligen ingen lust att gå dit på måndag, har hänt en del saker... inget jag kan skriva om här.. men jag orkar inte med de just nu ;/

Jaja, efter skolan så var jag med Alice, vi gick först hit för att gå ut med Hobbe och sen gick vi till rättpris och köpte choklad, sen cyklade vi hem till henne o kollade på film och åt choklad.
Vi såg andra delen av den där Instängdfilmen, den var typ lika som första ju :S

Sen såg vi Fredag den 13, den nyaste, inte alls nån bra film tycker jag, de hände ju inget förutom att alla blev mördade hela tiden o de sprutade blod, jätte overkligen, nej den var inte alls som jag hade trott.

Men en sak var kul o de var att jag och Alice slog vad om 10 kronor, om en tjej skulle dö eller överleva, de var en rödhårig tjej, som hade varit med från början, ah de är svårt att förklara om ni inte har sett den, men jag trodde iallafall att hon skulle dö och Alice trodde hon skulle överleva, så vi slog vad.
Och hela filmen gick men hon dog lixom aldrig och sen på slutet så var alla döda utom hon och hennes bror, och sen dödade dom två den där mördaden också, och då var ju Alice jätte glad och sa att jag skulle ta med pengar till skolan, och jag blev sur för att jag har jämt fel, MEN när de bara var nån sekund kvar och dom satt på bryggan, så hoppade den där "mördaren" upp och drog ner tjejen i vattnet så hon DOG ju, hahah, vad jag skratta då, ni skulle sett Alice min, hahah oslagbart!
Så himla kul var de!
Så nu är hon skyldig mig pengar :D

Nu ska jag lägga mig och kolla på nån film ett tag och sen sova, för jag har ont i huvet ;/

Godnatt! :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0