Evve

Hejhej ;)

Idag var de ju skola som vanligt.

Vi hade hk idag, vi har haft typ två "riktiga" hk lektioner sen skolan började bara.
Första gången hade vi som vanligt, sen två gånger har vi varit nån annanstans så vi har missat och en gång så gick brandlarmet så då fick vi ju gå ut.
Men idag fick vi ha hela lektionen.

Vi var två grupper, jag var med Olla, Patrik och Jesper Haav, jag kommer inte ihåg vad de vi gjorde hette, men de var iallafall kycklingfilé som vi blandade med paprika och lök, och chilisås och nå kryddor.
Sen åt man de i tacobröd med gräddfil, ganska gott var de.
Den andra gruppen gjorde currykyckling.

Gott var de iallafall, fast jag måste säga att Kevins currykyckling var godast! smakade den efter skolan när dom hade hk ;)

Ajaa, på lunchrasten så gick jag och Rebecca hem och gick ut med Hobbe, medans Olla och Alice gick till banken och gjorde nånting.

Efter skolan så gick jag hem och väntade på Evve som kom med bussen vid tre.

Sen har jag varit med henne tills halv åtta ungefär.

Vi har kollat på film och suttit vid datorn o sånt.

Kul som vanligt! :)

Men nu blev de bara ett konstigt inlägg.

Så vi hörs imorn!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0