Barnvakt

Hejhej :)

Jag hann inte skriva nå mer igår.

Men jag åkte iallafall till Anna och Conny vid sex, då höll dom på att göra sig klar o så, fast jag tror inte dom åkte förns halv åtta.
Men jag lekte en stund med Leya och sen kollade vi på nån film på barnkanalen, vid halv 9 då gick jag upp och la Leya och sen kollade jag och Tyra på Twilight och åt godis, och sen kollade vi på nån till film, jag kommer inte ihåg vad de var, men när den var slut runt 12, då gick Tyra och la sig och sen satt jag och kollade på tv och smsade med Kevin tills klockan var halv 3, då kom Anna och Conny hem.

Då gick jag hem och borstade tänderna o sånt och sen gick jag väl och la mig vid 3.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vi får väl se vad som händer.

Ha de bra.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0