<3

Hej :)

Idag var vi i skolan som vanligt, de hände inget speciellt heller, dagen gick ganska fort faktiskt, vi hade spanska, lästid, no, avslappning, bild och so.
Son var seeg men annars var de rätt okej.

Jag skulle egentligen ha varit med Alice och Rebecca idag, men Rebecca var hemma och Alice orkade inte... :/

Finns alltid för er Alice och Rebecca! <3

Så istället för att vara med dom gick jag hem i regnet och sen har jag inte gjort så mycket mer, mest suttit vid datorn.

Imorn ska vi ha skoljoggen klockan 12 och efter de får vi sluta, så de blir kort dag imorn! (y

Efter skolan ska jag vara med Kevin, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ska iallfall plugga spanska och engelska :)

Men nu ska jag gå och duscha.

Puss & kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0