Tröööött!

Hejhej :)

Idag i skolan har de inte hänt nåt speciellt, eller joo vi hade två timmars hål. för att Barbro var sjuk, så jag, Alice, Rebecca och Olla gick hem till Alice och åt där, sen satt vi vid datorn o lyssnade på musik o så.

Sen hade vi bara bild och so innan vi slutade.

Efter skolan var de konfirmation igen, vi pratade om lägret som vi ska på i helgen och sen kollade vi lite i bibeln o så med Arne.

Efteråt så var jag med Kevin, vi gjorde inget speciellt, haha faktiskt så gjorde vi inge mer än att äta och spela kort en gång.

Pappa kom och hämtade mig vid 8 ungefär.

Sen har jag bara suttit vid datorn och spelat sims.

Men jag tror jag ska stänga av datorn och gå och lägga mig.

Är så otroligt trött, vet inte vad de är med mig, men jag är alltid trött nu känns de som...

Men ajaa, vi hörs imorn.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0