Tråkig söndag!

Hejhej ;)

Jag har sagt de här förut, men jag måste säga igen att söndagar måste vara den tråkigaste dan på hela veckan?
Den här dan har gått otroligt segt.

Jag har varit ute på långpromenad med Alice och hundarna också har jag dammsugit och packat, jag har även lagat mat åt mamma och Calle idag, vad duktig jag är va? ;D

Nu har jag nyss duschat och sitter och pratar med Alice på msn.

Men jag tror jag ska sätta på en film och efter de ska jag nog sova.

Imorn ska jag vara med Kevin efter skolan, jag vet inte vad jag ska göra, men antagligen kollar vi väl på film, som vi brukar göra, haha.

Hörs imorn!

Puss & kram

Hobbis idag när vi var ute och gick :)


Jag och Ollisbollis på skolan nån dag förra veckan, haha ;)





_______________________________________________________________________________________________

Till min kusin som ligger på sjukhuset; Du vet att vi tänker på dig gumman! Fortsätt kämpa, vi finns alltid för dig! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0