Torsdag

Hejhej:)

De var några dagar sen jag skrev nu.

Sist i måndags tror jag?

Och jag har verkligen ingen ork att skriva nu, men i tisdags var vi på konfirmation iallafall, Kevin, Erik, Markus, Roni och Patrik har också börjat, så nu är vi 14 tror jag.

Igår var jag med Kevin, och idag var jag med Evve.

Idag hade vi bad på skolan, och jag blev verkligen helt slut efter de, jag är JÄTTE trött.

Jag känner att jag har lust att göra som Rebecca gjorde i söndags, gå och lägga mig nu och sova tills klockan ringer, skulle vara så otroligt skönt att sova i 12 timmar!

Men de är väl de att om jag somnade nu så skulle jag vakna mitt i natten och inte kunna somna igen.

Men ajaa, jag ska fortsätta prata med folk på msn så får vi väl se hur jag gör sen.

Imorn ska jag va med Alice och sen ska vi på myskväll i kyrkan, med dom från konfirmationen och efter de ska Kevin sova hos mig och på lördag åker vi till Söderhamn till hans pappa.

Vad ska ni göra i helgen?

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Xx little jonnaaaa xX

hallåå uppdatering?? ^^

2010-10-10 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0