Söndag

Hejhej :)

Dålig uppdatering den här helgen också :)

Men i fredags då var jag med Alice efter skolan, vi var hemma hos mig och gjorde kyckling och pommes frites som vi åt innan vi skulle till kyrkan, sen satt vi i säkert två timmar och bara pratade.

Sen gick vi ut med Hobbe innan vi skulle till kyrkan med dom andra från konfirmationen och ha filmkväll, jag kommer inte ihåg vad filmen hette, men den var inte så bra, haha.

Men de var en jätte kul kväll iallafall, vi var där från sex till nio.

Efteråt så följde Kevin med mig hem, för han skulle sova hos mig eftersom vi skulle till Söderhamn dan efter.

Vi gjorde inget speciellt, vi gick och la oss vid 11 tror jag.

På lördan så åkte vi till Söderhamn vid halv 10, för jag skulle träffa hans pappa och låtsasmamma, sen var vi där hela dan, vi kollade mest på film, ovanligt? haha :)
Men de var kul iallafall.

Jag åkte hem vid 7, fast Kevin skulle stanna där, så jag åkte själv, men de gör ju inget.

Idag har jag faktiskt bara varit hemma, länge sen jag var hemma en hel dag känns de som, haha, men skönt var de iallafall.

Imorn är de måndag och skola igen.

Och om tre veckor åker jag och Alice till Stockholm! :D
Gryyymt!

Men ajaa, nu ska jag prata med Kevin en stund sen ska jag sova.

Hörs imorn!

Puss & kram


Haha jag älskar dig fisken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0