Snart :)

Godmorgon alla som läser :)

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen, nu ska jag gå upp och fixa mig och äta frukost.

Vid halv 11 så kommer pappa och hämtar mig, då ska vi ner till han för jag ska hämta min jacka och lite andra saker, sen vid 11 så åker vi och hämtar Alice, sen åker vi in till stan, bussen kommer 11.35 och då är vi framme i Stockholm 15.20 (tror jag de var?) Rikard skulle hämta oss med bilen, så slipper vi åka tunnelbana, så de är skönt, för de är så grymt tråkigt, haha.

Imorn ska vi åka till Cosmonova, vi ska se Sea Monsters i 3D också ska vi kolla på utsällningarna o så där och efter de blir de väl stan tror jag.

På söndag ska vi också in till stan, bussen går 17.15, så vi är hemme runt åtta-nio nångång.

Kom på att jag har massa bilder på mobilen från Hkn i onsdags som jag tänkte visa er, men jag hinner inte nu, så de får bli efter helgen istället.

Ha de bra puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0