Konfirmation

Hejhej :)

Dålig uppdatering i helgen va?

Jag har varit med Kevin sen i fredags, så därför har jag inte hunnit skriva nånting.

Men i fredags så följde ju han med mig hem efter skolan, vi gjorde inget speciellt, vi åt tacos och på kvällen kollade vi på film, vi gick och la oss vid 11-halv 12 och de är väldigt tidigt för att vara en fredag kväll!

På lördan så vaknade vi runt halv 10, vid halv 11 (tror jag) så gick vi upp och åt frukost och sen duscha jag o fixade mig o sånt, sen gick vi hem till Kevin för han skulle hämta pengar, för vi skulle åka till stan.

Vi åkte in till stan vid 2, Kevin skulle köpa en jacka och de tog typ 20 minuter och bussen hem gick inte förns 17.15, fast vi fick åka med pappa hem vid halv fem, men vi hade väldigt många timmar när vi inte hade nåt att göra, haha.

När vi kom hem så åt jag mat och sen pluggade jag lite no, och sen på kvällen så kom Kevin hit igen, då kollade vi också på film, han skulle egentligen hem vid halv 11, men han sov här istället ;D

Fast han skulle hem vid 12 idag ;/ Så de blev ju bara vakna, äta frukost och sen skulle han hem, men de är ju bättre än ingenting :)

Sen så har jag städat mitt rum, packat, duschat och sen kom Alice hit, vi var ute med Hobbe sen satt vi vid datorn och kollade på kort.

Vid halv sex så skulle vi på Konfirmation nere i kyrkan, så vi gick ner dit vid kvart över fem ungefär, eftersom de var första gången idag så var vi med Enånger också, så vi var 29 stycken tror jag, men sen kommer vi att vara 10 bara, och de är bara jag och Alice från B klassen i Iggesund.

Ah, de ska bli kul iallafall.


Nu ska jag ta och plugga no, vi har no prov på TISDAG och de gick vi veta i fredags, och jag har inte hunnit plugga nå i helgen, så jag ska ta och plugga resten av kvällen nu tror jag.

Hörs imorn!

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0