Innebandy

Hejhej :)


Idag har vi varit i skolan som vanligt, vi hade en timmes hål + lunchen så vi hade rast i en och en halvtimme, så jag Rebecca och Olla gick med till mig och åt istället.
Vi åt pasta och pommesfrites, haha.

Sen "lekte" jag och Olla att vi hade ett tvprogram där jag intervjuade henne och Rebecca var sån där kameraman eller vad de heter, haha, fast jag tänker inte lägga ut videosarna här, men vi hade grymt kul iallafall!

På idrotten så spelade vi innebandy, de var ganska kul, men Jesper sköt en boll på min kind så jag blev jätte röd och svullen, de gör fortfarande ont + att de är rött.
Men så farligt var de inte ;)

Efteråt när vi skulle byta om så var jag och Olla utanför och pratade med Roni o några och då rev Rebecca ut ALLA mina saker som jag hade i väskan och la de på govlet ;/
Haha, fast de var kul ändå ;)

Efter skolan var jag med Kevin, han gick hem och åt för en halvtimme sen ungefär.

Men jag ska ta och gå dit nu.

Så vi hörs kanske senare.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0