Hemma igen

Hejhej.

Nu har vi kommit hem från Stockholm, har haft en jätte bra helg med Alice och Mia.
Vi har varit på Naturhistoriskamuseet och på Vasamuseet också har vi varit på stan och shoppat såklart, både på stan "mitt i Stockholm" och i Vällingby, där var de verkligen jätte mysigt, skulle verkligen kunna tänka mig att bo där sen.

Har knäppt ganska mycket bilder som jag ska visa, men jag har inte lagt in dom på datorn än och jag måste verkligen sova, efter att ha klivit upp halv 9 och gått på Vasa och stan hela dan + suttit på en buss i fyra timmar, så är man helt slut kan jag ja lova!

Men jag vet inte riktigt när jag hinner, för de är fullt upp hela veckan, men tisdag eller onsdag ska jag försöka lägga in dom.

Men nu ska jag sova!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0