Grattis :)

Hej ;D

Idag hade vi svenska första timmen, vi skulle börja med grupparbetet, vi ska göra en tidning, eller en tidningsframsida kanske de är, jag var med Olla, Patrik, Oscar och Kristoffer, de var ganska kul, eller våran grupp hade kul iallafall, haha.

Sen hade vi livskunskap, då gjorde vi nånting med Niklas, typ att man skulle svara på frågor o sånt, jag kommer inte riktigt ihåg.

Sen hade vi HK :D
Vi fick vi planera egna måltider och prisberäkna förra veckan (skrev jag nånting om de då?) och nu skulle vi få göra dom.
Jag och Olla gjorde curry kyckling, grymt gott var de!
Jag ska göra de till mamma och Calle på söndag.
Haha, fast sen när vi skulle diska, så hade vi typ "skumkrig"  o så, hahha, uppskattades väl inte riktigt av Jonas, men vi hade kul iallafall.

Efter lunchen så hade vi engelskaprov, de gick väl sådär, men jag får nog G hoppas jag!

Sista timmen hade vi So och då fick vi börja skriva politiska låtar, de var också ganska ku.

Efter skolan var jag med Kevin, vi gjorde inget speciellt, satt nere och fikade med hans familj + släkt, för hans brorsa fyller 1 idag :)
GRATTIS Alex :)

Sen började vi kolla på film, fast vi hann inte se klart den för jag måsta hem.

Och ah, nu sitter jag här, jag tror jag ska hoppa in i duschen en sväng och sen ska jag soooova, för jag är jätte trött!

Men ah, vi hörs imorn!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0