En månad

Hejhej :)


Idag var de ju skolan som vanligt då, på idrotten så hade vi Volleyboll, de var ganska kul faktiskt, fast jag har gymt ont i händerna efteråt haha.

Annars har de inte varit nå speciellt i skolan, efteråt så var jag med Kevin, vi kom hem till han och åt mat, sen kollade vi på I rymden finns inga känslor.

Jag var där till halv åtta, sen måsta jag hem, och sen jag kom hem så har jag inte gjort nå speciellt, bara suttit vid datorn.

Nu blir de bara ett kort och konstigt inlägg, men jag är lite halv stressad för jag måste gå ut med Hobbe snart också måste jag hinna plugga engelska innan jag ska sova, jag antar att jag får väl skylla mig själv för att jag inte började tidigare, men jaja, vi hörs imorn stället!

Puss & kram


En månad idag!
Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Karin

Gulliga ni är, ni är faktiskt lite lika varann :)

2010-10-11 @ 22:53:47
Postat av: Sanna

Haha tycker du? :)

2010-10-12 @ 21:32:33
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0