Cafeterian

Hejhej :)

Idag satt jag och Rebecca i cafeterian på skolan hela dan, ganska kul var de, fast de är lite tråkigt när de inte är nå folk där, men vi hade kul ändå, haha.

Vi fick sluta halv två och, två timmar före dom andra åttorna ;D

Då gick vi hem till mamma och hämtade Hobbe, sen gick vi hem till papap och kollade på Millenium filmerna, eller inte ettan men tvåan och halva trean.

Hon gick hem vid halv 7 ungefär, fast jag gick med henne upp till preem sen hämtade pappa mig där också skjutsade vi Hobbe till mamma, så jag kom hem för en timme sen ungefär.

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik.

Fast jag ska hoppa in i duschen, bara Calle blir klar, sen ska jag duscha och plugga no, eftersom vi har no prov imorn.

Imorn ska jag på konfirmation efter skolan och efter de följer jag med Alice hem trorja.

Så ah vi hörs imorn.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: jesper

haha jag och albin fick sluta typ 12 när vi satt :P

2010-10-04 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0