Wii

Godmorgon! :)

Själv vaknade jag vid 10 av att mamma väckte mig för att jag måsta gå ut med Hobbe, så jag har varit vaken ett tag jag, men ni kanske har fått sova längre än vad jag fick.

Idag ska jag bara vara hemma, jag måste städa mitt rum och packa och när Calle kommer så ska jag spela Wii med han.
Han har sålt jultidningar och när man fick välja sån där premie som man ville ha då tog han nån Wiigrej, man fick 196 (!) spel med också massa olika kontroller, eller två vanliga kontroller också pingisracket och sånt.
Så vi ska spela de sen.

Nu ska jag kolla om massa har skurat klart i köket så jag kan gå och äta frukost.

Hörs senare!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

öppdattering nån gång elr???????????????????????????????????????????????????????????????????????

2010-11-16 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0