Storm? :O

Guuud vad de blåser ute :O
De är lixom stom ute ju, grymt kallt var de att gå till skolan imorse!

Men om fyra månader åker vi till Turkiet i en vecka iallafall!
Kan ju säga att de ska bli otroligt skönt.

Ah, dålig uppdatering nu, men igår var jag på konfirmationen, Alice gick inte så de var inte så kul, men sen är de inte speciellt kul överhuvudtaget där längre... bara ibland.
Efteråt så skulle jag egentligen vara med Kevin, men när jag kom hem så hade jag så ont i huvet och jag var jätte trött, så jag stannade hemma istället, Madde kom och åt mat med oss också.

Men idag var jag med Kevin iallafall, vi kollade på American Pie- Band Camp, sen gjorde vi inget speciellt, mamma hämtade mig vid åtta, så jag slapp gå hem i kylan iallafall

Imorn ska jag vara med Evve och sen på fredag ska jag sova hos Alice, kanske att Rebecca och Olla kommer dit också, isf ska vi ha tjejkväll, med pizza, chips, godis och film, mysigt! :)

På lördag ska jag till stan med Alice och kolla efter skor också ska jag kolla efter jeans tror jag.

På söndag är de ju första advent, var de bara jag som helt hade missat de? Jag var verkligen säker på att de var i början av december!

Jag längtar verkligen inte till julen, jag vet inte varför jag gör bara inte de, fast lite mysigt är de ju med första advent, när man tänder ljus, julpyntar, bakar osv...

Längtar ni till julen?

Nu ska jag hämta nåt att äta, sen ska jag kolla på Ung & Bortskämd som jag började kolla på igår, ganska bra program faktiskt.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0