Snöstorm!

Hejhej :)

Idag har de varit SNÖstorm istället för storm, de har snöat HELA dan och inte lite heller, de gick inte att gå ute för man såg ingenting + att de är hur kallt som helst också.
Guuud vad jag är trött på vintern redan ;/

Ah iallafall så var jag med Evve idag efter skolan, Alva skulle också varit med oss men hon måsta hem och göra läxor eller nånting?
Vi väntade med henne vid bussen, och då var de massa andra folk där också, och Evve blev snöpulad av Calle, haha!

När vi kom till mig, så gjorde vi inget speciellt, vi har mest suttit vid datorn å så.
Jag följde henne till bussen vid halv 7 och då höll jag på frysa ihjäl, så nu har jag tagit en varm dusch och nu sitter jag här.

Fast egentligen borde jag träna på engelskan och sen ska jag kolla på tredje avsnittet av Ung & Bortskämd på svt, bara ett avsnitt kvar, sen är jag ikapp dom som går på tvn, eftersom jag började kolla typ i förrgår.
Fast jag kanske kollar på robinson istället, jag vet inte.

Imorn ska jag sova hos Alice, vi ska väl kolla på film och äta massa chips o sånt som vanligt.

På lördag ska vi in till stan för jag ska leta efter skor + att jag ska kanske kolla efter nya jeans, om jag har råd.

Ajaa, hörs på lördag!

Puss & kram



Jag & Evve förra året, har en känsla av att de kommer att bli lika mycket snö i år... om inte mer!

Kommentarer
Postat av: elvina

Vi måste göra det dära iår också :D<3

2010-11-25 @ 22:08:53
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0