Pepparkakor :D

Hejhej (:

Igår glömde jag helt bort att skriva, men jag gjorde inget speciellt, typ städade och satte upp julsaker å sånt, sen på eftermiddan bakade jag pepparkakor med Calle (:

Idag var i skolan som vanligt, ganska kul dag har de varit även om de inte har hänt nå speciellt så har de varit kul.
På idrotten hade vi dans och de är faktiskt ganska kul, haha!

Sen på svenskan så fick man välja om man ville gå på den eller om man ville ta hem och jobba, men eftersom jag skulle vänta på Kevin till halv fyra ändå, så gick jag på den med ändå, Olla, Patrik och Jesper gick också på den och vi hade typ pennkrig, haha gud vad jag hade kul :D
Går inte att beskriva, men vi hade iaf såna där markeringspennor, ah grymt kul hade vi  :D

Efter skolan så var jag med Kevin, vi gjorde inge speciellt typ spelade kort o lyssnade på musik bara.

Jag gick hem vid åtta och då började de snöa igen -.-

Aja, nu ska jag ta och göra nå annat.

Hörs imorn

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0