Paranormal Activity 2

Hejhej.

Tänk att de redan är torsdag, nu är de ju bara imorn kvar och sen är de helg igen, veckorna går så otroligt snabbt.

Ah, skola idag som vanligt, de hände ingenting speciellt, på lunchen så gick jag och Rebecca hem och gick ut med Hobbe, guuud vad kallt de var ute :O
Och jag hade ingen mössa så jag höll på frysa ihjäl om mina öron kan jag säga.

Efter skolan gick jag till morfar och Inger, Calle skulle dit efter skolan så då gick jag också dit för de är så tråkigt att vara hemma själv.
Var där tills mamma hämtade oss vid halv 5.

Sen gick jag och Calle ut och gick med Hobbe, vi "lekte" i snön med han, fast de var mest jag och Calle som kastade snö på varann, Hobbe sprang mest omkring :)
Kul var de iallafall.

Imorn ska jag sova hos Alice, då ska vi kolla på Paranormal Activity 2, ÄNTLIGEN!
Även om de inte är med svensktext och super bra kvalite men nu har vi väntat sååå länge på att 2an ska komma ut, så därför spelar de ingen roll, haha.

Men nu ska jag sova!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0