Myskväll med Alice & filmtips!

Hej:)

Jag hann inte skriva nånting igår, eftersom jag var med Alice.

Vi har en jättegrym kväll/natt iallafall.

Jag kom dit vid halv 7 ungefär, lite sent, men vi skulle äta mat och gå ut med Hobbe och sånt innan + att Madde kom så jag ville hinna träffa henne också.

Men när jag kom till Alice så fixade vi iordning, typ bar in fotöljer till hennes rum och fixade chips och godis.
Sen kollade vi på film till halv 3 efter de så gick vi och la oss.

Imorse väckte Alice mig vid halv 11, eller hon väckte mig väl inte, men jag hörde henne när hon gick ner och släppte in katterna, så då vaknade jag, fast jag låg kvar i sängen till 11- halv 12 medans Alice spelade sims, sen gick vi ner och åt frukost och sen har vi bara kollat på film hela dan.

När jag kom hem så åt vi tacos och sen har jag inet gjort mycket mer än att sitta vi datorn.

Tänkte berätta lite om filmerna vi såg:

Paranormal Activity 2: Jag blev faktiskt lite halv besviken på den, den var inte dålig men den var inte alls lika bra som 1an, när jag såg 1an så var jag livrädd men nu satt man bara och väntade på att de skulle hända nånting, men de hände lixom nästan ingenting läskig i hela filmen.
Nej den var inte alls nå läskig tycker jag.

The Shining: Haha de kan nog vara en av dom läskigaste filmerna jag har sett, både jag och Alice var lixrädda hela filmen och de hände saker hela tiden, sen blev man väldigt stressad av den också, den var både spännande och läskig, jag tycker den var jätte bra! Och absolut värd att se, även om den är ganska gammal.

Deep Blue Sea: Den har nog dom flesta sett redan, förutom jag och Alice som såg den första gången igår, grymt bra film var de iallafall, och jag tycker jätte synd om dom som blev uppäten av hajarna :O
De som var dåligt med filmen var att hajarna såg datagjorda och inte alls verkliga ut, jag förstår ju att de kanske är svårt att göra hajar som ser verkliga ut, men jag har sett andra "hajfilmer" där hajarna har sett mycket verkligare ut, så de är var ett minus, annars var den bra.

Dirty Dancing: Den hoppas jag väl att alla har sett, annars MÅSTE ni ju se den, de är nog världens finaste film, jag kan verkligen se den hur många gånger som helst utan att tröttna och slutet är ju så otroligt fint också, de är verkligen min favortit film jag älskar den!

Dirty Dancing 2: Var ju inte alls lika bra som 1an, Alice tyckte den var jätte bra, men jag tyckte inte den var speciellt bra, den var rätt så tråkig och jag tyckte in de hände så mycket.
Nä då kollar jag hellre på 1an.

Jaa de var dom filmerna vi såg, nu har ni fått lite filmtips också!

Hörs imorn!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0