Måndag

Hejhej :)

Idag är första dan på höstlovet, sköönt!

Själv vaknade jag vid nio imorse, sen åkte jag ner till pappa och duschade o städade mitt rum, nu sitter jag och väntar på att Kevin ska duscha klart sen ska jag gå och möta han :)
Han ska sova här inatt och imorn så kommer Alva hit och är med oss också, då ska vi baka kladdkaka :Å
Som jag och Alva alltid gör när vi är med varann, haha.

På onsdag ska jag vara med Alice och torsdag, fredag med Kevin, sen på lördag tänkte jag bara vara hemma faktiskt, kanske att jag åker en sväng till farfar om han är hemma, har inte träffat han sen marknan tror jag :O
På söndag ska jag vara med Evve och sen på måndag är de skola igen.

De är mitt lov de, vad ska ni göra? :)

Ajaa, vi hörs!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

du lovar ju hela tiden att legga upp bilder men du gör det typ alldrig :s

2010-11-01 @ 15:27:59
Postat av: Alwa

Lägg ut bilderna :)

2010-11-01 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0