Lördag :)

Hejhej :)

Dålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag har inte haft tid.

I fredags så följde Kevin med mig hem efter skolan, sen var vi hos mig hela kvällen, åt mat, spelade kort och kolla de på film.
Vi gick och la oss vid två.

Imorse vaknade vi/jag vid tio, Kevin somnade om han och sov till 11, då tvingade jag han att kliva upp, vid halv 11 gick jag ut med Hobbe ganska långt, så jag var inte alls nå trött när jag kom tillbaka.
Istället gick jag och duschade sen åt vi frukost vid 12 och spelade kort till halv 1, då gick vi ut med Hobbe och efter de gick vi upp till Ankarmon och kollade när Calle spelade innebandy match, dom förlorade med 4-2, men de var ganska kul att kolla.

Efter de så åkte vi med pappa hem till Kevin också var vi där tills mamma slutade jobbet, då kom hon och hämtade mig och sen åkte vi och handlade och åt mat o sånt.

Såå nu sitter jag här vi datorn, men jag ska ta och plugga no snart, på en lördag kväll lixom... men jag hinner inte annars ;)

Imorn ska jag bara vara hemma tror jag.

Ha en bra kväll!

Puss & kram


Från idrotten i torsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0