Glee ;D

Hejhej :)

Idag har jag faktiskt bara varit hemma, rätt så skönt de också.

Jag kan ju säga att jag har väldigt ont i kroppen idag, speciellt i knäna, haha.
Men de är lätt värt de, så kul som jag hade igår!

Jag har iallafall städat mitt rum idag, de behövdes verkligen, sen har jag spelat sims nästan hela dagen.

Fast på eftermiddan så följde jag med mamma till morfar och Inger och åt mat.
Sen var jag där ett tag tills pappa och Calle kom och hämtade mig, för dom har varit på innebandycup hela dan.

Annars har jag inte gjort nånting idag.

Imorn ska jag vara Evve :D

Nu ska jag vänta på att dom nya avsnitten av säsong två av Glee ska ladda klart, sen ska jag kolla på dom.
Fast de är dåligt att de inte finns med svensk text, men eftersom de inte har börjat sändas i Sverige än så är de ju inte så konstigt, men jag orkar inte vänta på att de ska börja gå på tv, haha :)

Ajaa, vi hörs!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0