Barnvakt snart

Hejhej (:

Idag är det måndag och det betyder ju att de var skola som vanligt, det hände inget speciellt, förutom att jag tyckte att jag var gryyym på idrotten som lyckades göra både framåt och bakåtvolt i ringarna och på en sån där stång grej, jag vet inte vad de heter? :S

Ajaa, idag hade jag utvecklingssamtal också och de gick bra, tog inte så lång tid faktiskt, så jag hann gå på svenskan sista timmen också, hade hellre missat den, haha.

Om ungefär en halvtimme så ska jag ner till Anna och Conny och vara barnvakt där till 9, sen efter de blir de väl bara hem och plugga eftersom vi har prov imorn.

Testade även mobilblogga idag, eftersom jag har gratis internet på min mobil nu, men de verkar inte funka, de går att logga in å sånt, men sen när man ska skriva inlägg så händer de ingenting när man trycker på den rutan, de går bara att skriva rubrik, nån som vet varför de är så?

Ah, nu ska jag ta o göra nåt annat, hörs senare eller imorn!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0