Alva & Hugo

Hejhej :)

Idag tog jag bussen in till stan halv 12 och mötte Karin, Alva och Hugo, sen följde jag med till till Lingarö och var där till pappa slutade jobbet, sen åkte jag med han hem.

Var jätte kul att träffa dom igen, de var verkligen jätte länge sen nu.

Jag var ute och lekte kurragömma med Alva och Hugo en stund sen gick vi in och kollade på Tzatziki (stavas de så?) pappa hämtade mig vid halv 5 ungefär, sen åkte vi hem och åt mat och sen har jag spelat sims.

Och duschat, haha jag älskar våran dusch ;D
Pappa håller på att göra om badrummet uppe, och han har köpt en massagedusch, eller jag jag vet inte om de är de, men de är massagestrålar iallafall, grymt skönt är de, jag skulle kunna duscha hur länge som helst där, synd bara att de blir så dyrt då, haha ;)

Ah nu blev de ett konstigt inlägg känner jag så jag slutar nu, jag ska ändå sova för imorn drar jag till Bodaborg med Alva, Evve och Hanna, gryyymt de kommer bli! :D

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0