Aliiiice ;D

Hejhej :)

Imorse vaknade jag vid 10 och de var helt tyst i huset för de var bara jag hemma, riktigt skönt var de att vakna i ett tyst hus, annars brukar alltid tvn vara på o så.

Vid 1 så gick jag till Alice i spöregn, jag var inte lite blöt när jag kom dit, de har regnat hela dan idag, riktigt höstväder kan man ju säga.

Jag och Alice kollade på nån film jag kommer inte ihåg vad den hette, men den var ganska bra.
Sen satt vi och kollade på när Frida spelade sims ett tag.

Pappa hämtade mig vid halv fyra så jag slapp gå hem i regnet + att jag måsta ta Hobbe också för mamma jobbade kväll.

Sen har jag inte gjort mycket mer idag, bara spelat sims, har fixat de nya Kvällsnöjen nu, de är jätte kul, speciellt när man kan bli känd och att man kan bo i lägenheter.

Nu ska jag kolla på Eclipse och sen ska jag sova.

Imorn ska jag in till stan och möta Karin, Alva och Hugo sen ska jag följa med dom hem till Lingarö, jätte kul ska de bli, länge sen jag träffade dom nu.

På fredag ska jag till Bodaborg med Alva, Evve och Hanna, de ska också bli grymt kul!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0