8B!

Hejhej :)

Måste bara skriva om en sak som jag har tänkt på, är att dom senaste åren, har tiden gått så otroligt snabbt, speciellt sen vi började 7an, de känns som man inte riktigt hinner med ibland, ta den här terminen te.x. om en månad är de jul, sen är de slut på höstterminen, och de känns som att vi nyss har börjat skolan, jag kan lixom inte fatta att vi har gått en hel termin snart.

Efter de börjar vi i 9an och sen är de lixom gymnasiet... jag vill verkligen inte de, inte de att jag inte vill börja gymnasiet, men då kommer vi splittra klassen och vi kommer aldrig mer att vara en klass, så som vi är nu, och dom flesta kommer man väl inte hålla kontakten med alls... asså våran klass är så grymt bra, de är inte grupper o sånt som de brukar vara, utan alla kan vara med alla och på rasterna så sitter alla tillsammans, och man behöver inte vara med en speciell person.
Tänk att om ett och halvt år, så kommer de inte vara så längre, då kommer vi börja i en helt ny skola och nya klasser...

Kommer sakna allt så otroligt mycket, tänk om man bara kunde stoppa tiden nu, lixom allt är helt perfekt, tänk om de bara kunde fortsätta vara såhör, de önskar jag ibland faktiskt.

Men de är ju så att man får ta vara på de man har nu, för de är nu och sen kommer de aldrig tillbaka, de blir aldrig samma sak igen.

Ajaa, nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorn.

Puss & kram


8B världens bästa klass!

Även att jag snodde bilden från Patriks facebook :)


Kommentarer
Postat av: Johanna Engström

Härligt inlägg! :-) Håller med!

2010-11-22 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0