VG!

Hejhej :)

Idag fick vi veta vad vi fick på noprovet, och jag fick vg :D
Är jätte nöjd för jag trodde verkligen inte att jag skulle klara de.

Efter skolan idag så var jag med Evve, vi gjorde inge speciellt vi satt och lyssnade på musik och spelade kort typ hela tiden.

Just nu pratar jag med Patrik på msn, håller på försöka övertala han att gäsblogga här, men jag vet inte hur de går, vi får väl se om jag lyckar övertala han.

Måste även berätta en sak som jag läste nyss!
Att i sommar efter att Eclipse har gått på bio, så kommer Kristen Stewart och Taylor Lauther till Sverige!
Gissa vem som tänker åka till Stockholm då?
Haha, jag SKA dit, om ingen vill åka så får jag väl åka själv, jag ska dit iaf.

Imorn hämtar morfar sitt internet så då har jag inge internet "/

Så då blir de ingen uppdatering förns på måndag, men då kommer de nog massa bilder o sånt, för de händer ju mycket i helgen.

Imorn ska jag till Ankarmon med Jesper Haav, Patrik och Olla och efter vi har varit där så ska jag till Anna och Conny och vara barnvakt.

På lördag åker jag till Gävle med Alva på morgonen och kommer hem på kvällen.

På Söndag ska jag vara med Olla tror jag.
Annars ska jag kanske vara med Alice.

Men nu ska jag ta och plugga lite engelska till engelskaförhöret imorn.

Föresten så sa Patrik att han håller på skriva nu, så de kommer nog ett till inlägg senare.

Ha de bra, Puss & kram <3





Kommentarer
Postat av: elvina

jag åker lätt tillstockholm med däj! :D

2010-05-29 @ 22:35:52
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0