Valborg!

Heej! :)

Nu har jag äntligen internet igen, eller jag lånar morfars, för dom har fortfarande inte kopplat i vårat internet.
Men jag har iaf internet nu.

Igår var de sista april ju.
Efter skolan så följde Olla med mig hem också duscha vi och sminkade oss o så.
Sen vid halv 5 så kom Alice, då började vi göra tacos, sen gjorde vi marrängswiss (stavning?)
Med krossade kakor i, gott!

Sen efter vi hade ätit de, så jag vi ut och hoppade studdsmatta, eller jag och Olla hoppade o Alice knäppte kort.
Sen kollade på vi på film till halv 9, kommer inte ihåg vad den hette, men den var grymt äcklig iaf.
Sen gick vi upp till Ankarmon och kollade på majkasan.
Vi stog vid elden ett tag sen gick vi och knäppte kort sen satt vi och kollade när dom smällde raketer nere på stranden.
Sen träffade vi Patrik, Jesper, Roni, Andreas, Rickard, Jonas och Albin så då var vi med dom och kollade när dom smällde dom "riktigt" rakterna, de var jätte fint! Dom höll på i typ 20 min också!
Sen skulle Roni smälla sina rakter så då följde vi med och kollade, men sen hade vi inget att göra + att de var askallt, så då gick vi hem, vi gick med Roni och Andreas till preem, sen kom vi hem till mig halv 12, då tog vi frma godis, chips o dricka och kollade på en till film till halv 2 ungefär.
Sen CYKLADE jag och Alice hem till henne mitt i natten.
Vi var iaf jätte trött när vi kom hem till henne så vi gick o la oss, fast vi låg och pratade ganska länge också.
Men de var iaf bästa dagen/kvällen/natten på lääänge!
Tack till alla som var med, de var verkligen jätte kul :)

Idag så har jag och Alice bara kollat på film och ätit chips o godis heeela dan.
Nu blir de inge mer godis på hela veckan iaf!
Känner mig ganska ofräsh också, osminkad, uppsatt hår, mjukisbyxor o tjocktröja.
Tur att jag inte har vare nånstans idag.

Men jag har iaf haft en jätte bra helg :)

Vad har NI gjort?

Ska även lägga ut bilderna från igår, men jag är jätte trött så jag orkar inte lägga in dom på datorn nu.

Vet inte när jag kan skriva igen, men på tisdag ska jag till pappa iaf.

Så då blir de vanlig uppdatering igen.

Ha de bra!

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0